17 august 2010

COME BACK


Jeg savner varme og sol på stranden!
Bliv lige sommer igen tak!

Jeg sidder og er lidt halvtræt..
Klokken er lidt over 7 og jeg skal afsted om 10 minutters tid..
Har prøvet tricket med agurk på øjnene,
men det har lidt haft den modsatte effekt..
Ej, altså! ;b

Vi skal nemlig have taget billeder i skolen idag! :O
Oh no.. :D
Men har taget lidt make up med, just in case!
Altså har jo på i forvejen, men hvis man lige skal friskes op!

Og så håber jeg, at Mie og Nicolai vil have besøg!
Så jeg slæber lige alle mine bøger med :S
Skal lige have ALLE fag på de 2 dage her..
Så håber virkelig de vil have en gæst til overnatning..
Kan jo ikke ringe NU og spørge..
En hvis tvilling har stadig ferie!! ;b
Og Nicolai sover nok også stadig.. Han skal sikkert først møde omkring middag???

Nåh, jeg må hellere smutte i skole! :)
Hav en fantastisk dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar