24 august 2010

THE BRUNETTE


Ja, så blev håret brunt..
Tæt på min naturlige hårfarve faktisk..

Og hvad kan jeg så lære af dét??
(Don't EVER colour your hair yourself again!)
EVER!

Åh.. Så mange penge, bare for at ende, hvor man startede..
;D Arj hahaha.. Klods!

Nåh, men så fin er jeg altså nu..
(Og neeej, har ikke make-up på!)

Nu vil jeg tjekke de sidste lektier jeg har for til denne uge..
(Helt ærligt.. "oversæt 16 sætninger fra dansk til engelsk"..
Easy peasy pære let.. ;b

Så nu har jeg snart lavet alle lektierne..
Lavede faktisk de fleste, da jeg kom hjem..
Kan ikke engang huske, hvilke jeg mangler..

Nåh, men har lige en halv time inden der kommer den nye sæson af "De Unge Mødre"
(Det SKAL jeg jo se..)

Håber I alle har haft en dejlig dag, for det har jeg! :D

ANG. REPARATION AF COMPUTEREN:
Den blev ikke sendt afsted alligevel..
Vi venter lige til Mamma har været til eksamen her i september!..
(Yeeiiii... )

2 kommentarer:

  1. Mange tak :)
    Vil nu stadig gerne have lysere hår..
    Min naturlige farve er næsten den samme som på billedet,
    så jeg savner bare noget nyt ;)

    SvarSlet