24 juli 2010

MY DAY




























Tja.. et halvt dagens.. ;b
Det er den lange top fra H&M jeg har på,
som jeg vælger at betegne som en kjole!! ;)
Og så har jeg bare stukket den i mine shorts.

Om 1 time (når Mads endelig har fri) skal vi til Næstved..
Til Grøn Koncert..
Er lidt ked af, at jeg går glip af Medina, 
som skal spille.. NU.. suk..

Men det skal nok blive sjovt :)
Og når vi engang er færdige med at have det sjovt,
så skal jeg hjem til Majbritt <3
Vi skal have ansigtsbehandlinger på tirsdag ;D
Vi glæder os!!
 

2 kommentarer:

  1. Jeg ved ikke om du nogensinde har set Medina live? Det har jeg, og det kan IKKE anbefales. Egentlig er jeg også ret vild med hendes sange, men live var hun forfærdelig. Så jeg synes ikke du behøver ærgre dig over, ikke at se hende :-) Bare min mening jo.
    - Knus.

    SvarSlet
  2. Der er mange der siger at man ikke går glip af noget, når Medina synger live,
    men jeg har faktisk set hende
    og jeg synes nu hun var god..
    Hun fyrede den bare af og gav den gas
    og jeg synes ikke hun sang dårligt..
    Det er nok meget godt...for mig ;D haha..

    SvarSlet