13 juli 2010

I STILL WANT THOSE BOOTS


Oh, jeg ejer alle disse lækkerier UNDTAGEN de overdrevet fine boots..
Jeg er stadig helt forelsket i dem!! :O
Overvejer om man skulle give dem til sig selv i fødselsdagsgave.. ;D
De er fra ASOS og koster omkring 1.500 kr .. Yrdk!!
Men suk suk suk, jeg sukker så meget over dem!!

Skjorten er fra H&M til kun 80 kr., taske og boots er fra ASOS,
mens jeansne er fra ONLY.. solbrillerne har jeg fundet på houseofsunglasses,
men dem jeg har er et par gamle, som jeg har fået af min søsters kæreste ;)

3 kommentarer:

  1. Outilet ser også helt vildt fedt ud

    SvarSlet
  2. Cool blog du har dig !
    Og vildt fed sammensætning, elsker den army-grønne skjorte!

    Sisilia
    Håber også du vil tjekke min blog ud og blive følger, hvis det interesserer dig selvfølgelig:)
    www.fashisi.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jeg elsker også det outfitt!
    Mangler jo bare støvlerne..
    Har sukket efter et par desert boots i evigheder!

    S - tjekker lige din blog! :)
    Du er også meget velkommen til at følge med her :)

    SvarSlet