04 juni 2010

TWICE AS NICE


Ja, altså.. den ene kan jo ikke få uden den anden også får ;D
Det er ikke det hele man kan se forskel på..
Ikke engang mig og Mie.. haha..
Men min cykel havde for eksempel ét grønt håndtag på styret..
Selvom jeg måske tror det er Mie der sidder på min cykel her??

Det er lidt besværligt at pakke gaver op til jul og fødselsdage..
Eller det var det i hvert fald.. for vi fik jo altid ens ting ;)
Jeg fik altid det rød og lyserøde mens Mie fik det blå og grønne..
Gad vide om det kan have gjort en forskel??
For jeg er meget mere piget end Mie er.. :D haha
Eller hun er faktisk begyndt at gå med stiletter og kjoler..
OG MASCARA!!! ;D haha.. jæs!!

Nåh, se det var lige endnu et indlæg om det her tvillinge halløj..
Hvis du har spørgsmål kan du jo altid skrive!! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar