19 juni 2010

TESTING..



Jep, så fik jeg prøvet min nye selvbruner
og må sige jeg er rigtig positiv! ;)

Jeg har ikke gjort mig så meget i selvnrunere..
Har kun prøvet et par stykker..
Men denne er helt klart den bedste!!

Andre jeg har prøvet har været meget orange i det
og enten har de lavet striber eller er for besværlige at fordele..

Men denne er rigtig let at spraye på!
Dog står der på den at man IKKE skal smøre det ud,
men det valgte jeg at gøre..
Man skal passe på ikke at spraye for tæt på,
for så er det i hvert fald nødvendig at smøre lidt ud,
men det behøvede jeg ikke i ansigtet og på halsen!
Bare man holder et kontant tryk og den rette afstand!

Jeg kan helt klart anbefale den!
Den giver også en rigtig lækker kulør!! :D
Jeg er meget tilfreds!

Brug den inden sengetid..
(Den lugter ikke så godt, ikke ulækkert, bare.. ja.. puuh ;b)

Jeg giver den 4 ud af 5 stjerner!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar