25 februar 2010

Jeg er ok!!

Erin Wasson x RVCA FW2010

..pyyh vandskaden tidligere idag er heldigvis ovre!
Tænk at lige præcis dér,
hvor jeg havde lagt alle mine udklip,
der begynder det at dryppe ned fra loftet!!

..kunne heller ikke forstå,
hvorfor der kom sådan en underlig lyd fra vindueskarmen!

..lige indtil jeg kiggede.. dryp, dryp, dryp...!!!
Lige ned oven i Mary-Kate og alle de andre!!

Har reddet dem alle sikkert fra druknedøden!
Og min far FLØJ seriøst op af sofaen og på 0 komma 5
stod han uden for på trappestien med en spade..
Hurra!! ;D

Er iøvrigt ikke (ved første øjekast)
synderligt begejstret for Erins kollektion...?
Måske er det fordi jeg ikke kan SE den :p
Men det eneste der fangede min interesse,
kan I se på billedet herover..


//Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar