14 februar 2010

Flyttedrømme?

Skal snart flytte og ender jo helt sikkert
med et kollegieværelse!
Så der er ikke særlig meget plads..
Og så fandt jeg dette SMARTE bord på IKEA's hjemmeside!! ;D

Det skal jeg da ha'!!
Selvom jeg i virkeligheden gerne ville have haft
et helt andet spisebord.. det kostede bare over 2000kr..

Og tja.. det har jeg altså virkelig IKKE råd til..
Plus det ikke var særlig stort..
Men med dette bord er der både plads til at spise,
have plads til bærbaren og lektierne ;)

Fandt også et lille rullebord,
da der ikke bliver plads til den vilde madlavning..
Så kunne jeg jo evt, stå dér og snitte osv ;)

Men ellers synes jeg nu ikke lige jeg fandt noget spændende Ö
Men mon ikke jeg går helt amok, når først jeg står inde i IKEA?

//Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar