23 februar 2010

230210

Har ikke fået opdateret lately..
Min computer er simpelthen bare blevet SÅ langsom??
Har endda lige formateret den 2 GANGE!!

Men så er det godt at mine forældre
lige har fået en lækker NY bærnar!! ;)

Jeg er igen igang med portrætbestillinger..
Det er så dejligt at være kommet igang igen!! :)

Desuden har jeg fået ordnet min gæld..
Nu har jeg fået et lån i banken der dækker
både min kassekredit og mit H&M lån..
Jeg kunne bare ikke lade vær med at bruge
de penge der var på kassekreditten..
Så jeg ringede til banken og sagde det som det var
og wupti så havde jeg et lån med fast betaling hver måned!

Men føler altså at jeg er blevet bedre til det med pengen..
Måske fordi jeg ikke har så mange for tiden?? :b

Billedet er forresten fra Michael Kors FW2010..
Looooove Michael Koooors!!!

Nu er det tv-time!!..


//Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar