23 januar 2010

It's YOUR life!


fgr

Inderst inde i mig er der en uendelig kilde af kær-
lighed. Jeg lader nu denne kærlighed komme op
til overfladen. Den fylder mit hjerte, min krop,
mit sind, min bevidsthed, hele mig, og den strå-
ler ud fra mig i alle retninger og vender tilbage til
mig mangedoblet. Jo mere kærlighed jeg bruger
og giver, jo mere har jeg at give af; forsyningen er
uendelig. Når jeg bruger kærlighed har jeg det godt,
kærlighed er et udtryk for min inderste glæde.

Jeg elsker mig selv, derfor tager jeg kærligt vare
på min krop. Jeg nærer kærligt min krop med sund
mad og drikke, jeg plejer og klæder mig, og min
krop reagerer med kærlighed ved at give mig strå-
lende sundhed og energi.

Jeg elsker mig selv, derfor sørger jeg for et rart
hjem for mig selv; et hjem der opfylder alle mine
behov og som jeg nyder at være i. Jeg fylder
værelserne med kærlighedens vibrationer, således
at alle der kommer ind, jeg selv inbefattet, vil
føle denne kærlighed og blive næret af den.

Jeg elsker mig selv, derfor har jeg et arbejde,
som jeg virkelig nyder og hvor jeg kan bruge
mine kreative talenter og evner; jeg arbejder
med og for mennesker, som jeg elsker og som
elsker mig, og jeg har en god indtægt.

Jeg elsker mig selv, derfor opfører jeg mig
kærligt og tænker på en kærlig måde om alle
mennesker, fordi jeg ved, at det som jeg giver
ud vender tilbage til mig mangedoblet. Jeg
tiltrækker kun kærlige mennesker i min
verden, for de er et spejlbillede af det, jeg
selv er.

Jeg elsker mig selv, derfor tilgiver og slipper
jeg fuldstændig fortiden og alle tidligere
oplevelser, og jeg er fri.

Jeg elsker mig selv, derfor lever jeg helt i nuet,
oplever hvert øjeblik som godt og ved at min
fremtid er lys, lykkelig og tryk, for jeg er et
elsket barn af universet, og universet tager
sig kærligt af mig nu og til evig tid.


En tekst jeg engang har fundet og gemt..
Har nu netop fundet den frem igen
og synes stadig det er en rigtig god tekst!
Kan desværre ikke huske, hvor jeg fandt den i sin tid..
Tror det er rigtig godt
at have indholdet af denne tekst i baghovedet..


//Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar