21 januar 2010

Internet problems..


Jaarh, der har været lidt problemer med nettet,
men håber det er ovre nu!

Og ja.. et smukt billede af.. MIG.. Tadaar!
Hmm.. Tja har ikke rigtigt så meget at fortælle..
Andet end meget kedelige, underlige "jeg-har-intet-liv-pt" ting..
Som for eksempel at jeg gik igennem en snedrive,
som jeg troede var hård, men det var den ikke,
så røg igennem og stod i sne til knæene? Spændende! ..No?

Tilbriger jo pt mit liv på flade Lolland..
Og helt ærligt, så sker her INTET! Nothing!
Så hvorfor har jeg allerede skrevet så meget??
Det er bare mundlort!! ;)
Og det må i altså finde jer i lidt endnu!!

Lige for tiden ved jeg bare,
at jeg starter på VUC efter sommerferien.. glæd jer..
..så sker der i det mindste noget i mit liv igen....?
Wauw.. VUC er jo bare så vildt!! We all know! ;b


Had problems wíth my internet, but hope it'll work alright now!


//Charlotte

1 kommentar: