15 januar 2010

I Miss This!


Jeg SAVNER min mascara!

Har siddet og kigget efter jobs på jobnet, jobindex og jobzonen!
Nøj, hvor er der bare INGENTING..

Prøvede også at ringe til VUC i København,
for på deres hjemmeside står der
at telefintiden idag er 9 - 15..
Det er den IKKE!
Det er 9 - 13.. og jeg ringede lidt over 13.. flot!
Så må jeg ringe på mandag.. :)

Igår brugte jeg det meste af dagen på at rydde op og gøre rent
her hos Mie.. Hun blev lidt irriteret,
for jeg kunne ikke stoppe igen ;b
"Charlotte stop så! Jeg gider ikke mere!"
..men.. det er jo ikke dig der rydder op? ;D haha
Men er sikker på hun er glad for det alligevel..!
Hun er ryger-sur!!
"Jeg har lyst til at ryge!" - siger hun..
Er så stolt af hende!
Hun har nemlig ikke røget i 2 måneder!
(at hun så er faldet lidt i igen nu er ærgeligt,
men jeg er sikker på hun nok skal kunne stoppe helt!!) :)

Jeg hepper på dig, Mie! <3

(Charlotte)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar