13 januar 2010

"Hvad vil du være, når du bliver stor?"


Ja.. Det er et godt spørgsmål!
Da jeg var yngre (ca. 7.-8. klasse),
ville jeg være anlægsgartner!
Så begyndte jeg at tegne tøj og ville være designer!

Men når man ikke er sikker på hvad man vil,
så er det jo altid godt med en gymnasiel uddannelse..
Så jeg tog en HF..

Da jeg havde fået huen og stod og skulle vælge,
hvad jeg ville, havde jeg virkelig INGEN anelse!
Så for at få SU, startede jeg bare på en multimediedesigner uddannelse..
Et par måneder senere, da jeg havde fundet ud af,
at det SLET ikke var mig, startede jeg på Teknisk Skole..
På noget Service og Design.. Syede tøj..
Jeg ELSKEDE det og kom senere til Sønderborg,
hvor jeg gik på hovedforløbet til Beklædningshåndværker (skrædder).
Her har jeg taget Trin 1 (der er 2 trin..),
men var det nu virkelig også dét jeg ville?

Jeg har virkelig tænkt meget over det!
Jeg synes det er et rigtig spændende fag,
men samtidig har jeg tænkt over,
hvilke muligheder jeg ville have efterfølgende..
Det så mindre godt ud..

Men på nuværende tidspunkt står jeg altså og skal finde ud af,
hvad det egentlig er jeg vil!
Hvorfor er det SÅ svært?

Men man skal vel bare vælge noget, der interessere en?
Så derfor tænker jeg stadig på at læse psykologi..
Skal man så bare tage den derfra?
Hvad skal man ellers??

På den anden side, så har man jo hele livet til at uddanne sig..
Mon ikke det går alt sammen? :)

(Charlotte)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar