08 januar 2010

Gå væk sne!


For jeg vil ud og bruge min julegaaaave! ;)
Er NÆSTEN rask.. stadig lidt snottet, hoster stadig lidt
og har stadig lidt øjenbetændelse (forkølelsesvirus)
Men håber virkelig snart at sneen forsinder,
så jeg kan komme ud og være total motionsfreak
i mine nye flotte løbesko! :D


Tja, sneen forsvinder vel ikke så længe det er frostvejr?
Tilgengæld kan jeg da glæde mig over at der ikke kommer mere..
..lige nu i hvert fald..

Nu vil jeg begynde at indstille mig på at spise lækker lækker PIZZA ;b
Gosh hvor er jeg egentlig sulten nu..

(Charlotte)

2 kommentarer:

  1. Er i selv samme situation lige nu - jeg vil også og være motions-agtig! Men sneen driller.

    SvarSlet
  2. Ja det er lidt irriterende..
    Synes vi har fået den sne vi skulle have ;)
    Nu vil jeg bare have forår og sommer!!
    (og intet sne så jeg kan løbe!)

    SvarSlet