04 januar 2010

Breathe me..


Tænk, at man kan føle sig så fortvivlet,
at man har lyst til at forsvinde ud i intetheden..
Ikke dø.. bare forsvinde..
Sive ind under dynen og ned i madrassen..
Blæse væk med vinden..
Bare lukke øjnene og aldrig åbne dem igen..


Help, I have done it again
I have been here many times before
Hurt myself again today
And, the worst part is there's no-one else to blame

Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me
I am small
And needy
Warm me up
And breathe me

Ouch, I have lost myself again
Lost myself and I am nowhere to be found
Yeah I think that I might break
Lost myself again and I feel unsafe 

Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me
I am small
and needy
Warm me up
And breathe me

Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me
I am small
and needy
Warm me up
And breathe me

Citat fra min dagbog, mens min depression var værst:
Lad mig forsvinde ud i intetheden..

Hvor er jeg glad for, at det er fortid nu! :)
Jeg tror og håber, at 2010 bliver et fantastisk år!


(Charlotte)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar