04 januar 2010

Braun Silk-épil


Denne Braun-basse fik jeg faktisk
til min fødselsdag i sommers af Karsten!

Den er virkelig YNDLINGS!!
Selvom det føles, som om man får små stød,
når man bruger den, så er den amazing
og jeg elsker den!
Kan ikke forestille mig at skulle undvære den nu!

Ens bens bliver virkelig bløde!
Og nej der er ikke små stive hår der stikker allerede dagen efter!
Der er bare lækker blødhed!! SCOR!! ;D

Jeg har aldrig prøvet at vokse ben,
så kan ikke udtale mig om,
hvorvidt denne metode er mere eller mindre smertefuld?

Jeg ved bare at hårene vokser ud igen og er fine, tynde og næsten usynlige!!
Første gang jeg havde brugt min silk epil
blev jeg en dag total overrasket over,
hvor lange hår jeg pludselig havde på benene!!

Jeg havde hverken set eller mærket dem!!!
Så fine og bløde er hårene nemlig, når de kommer ud igen ;)

Ville egentlig bare dele det med jer alle sammen..
Især til jer, der ikke ejer en!! ;D
Den er pengene værd! (mener den koster omkring 300kr)

(Charlotte)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar