16 december 2009

Twins..


Jeg vidste ikke lige hvilket billede jeg skulle bruge ;b

Har tænkt lidt over bloggen og ¨på hvad jeg mere kunne skrive,
nu når bloggen jo hedder "Mit liv som tvilling"..

Mie har altid godt kunne lide Mary-Kate og Ashly Olsen..
Og hun har altid bedst kunne lide Mary-Kate,
mens jeg har syntes bedst om Ashley..
Og sådan er det egentlig stadig :D

Og vores stil passer egentlig også bedst til dén af dem
vi bedst kan li.. Det synes jeg er lidt sjovt..

Med hensyn til tøj.. da vi var små blev vi selvfølgelig
altid klædt ens på.. og jo det er en selvfølge! ;b
Tøjet havde nødvendigvis ikke samme farve..
Jeg fik altid det røde/lyserøde og Mie fik det blå/lilla/grønne..

Det synes jeg også er lidt sjovt.. altså dét med farverne..
For senere har jeg været helt VILD med lyserød og pink,
mens Mie ikke kan få nok af lilla
(og hun er vidst lidt lun på blå neglelak lige pt)
..jeg så i hvert fald at hun stod og kiggede længe på én i matas ;)

Vi havde faktisk også ens legetøj, da vi var små..
Gud forbyde at det kun var den ene der fik noget!!
Det var altid lidt svært til jul og fødselsdage,
når vi skulle åbne pakker..
"Har du pakket din op??".. for man kunne jo ikke være bekendt
at lægge sin gave på bordet, før den anden var færdig med at pakke op!

Kan huske en aften lidt før jul, hvor jeg var lidt for nysgerrig..
Jeg blev ved med at spørge Mie, hvad jeg fik i julegave..
Det ville hun ikke sige
og hun ville heller ikke vide hvad hun fik af mig!..
Men tilsidst fik jeg da ud af hende
at det var noget der kunne lyse.. (en lommelygte :b)
Og det røg bare ud af mig "Ej hvor pudsigt!"
Hun blev lidt sur.. :D ups..

Der kommer sikkert mere af det her senere.. ;)

(Charlotte)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar