10 december 2009

Some day..


Uh disse lækre sager ville jeg bestemt ikke blive ked af
at have stående i min kommende københavner lejlighed ;b
Desværre kommer der istedet til at være en gammel ikea lampe,
en brækfarvet sofa og en gammel komode..
Det første der skal skiftes ud er helt klart sofaen
og den er kæresten heldigvis med på ;)
For hvem gider sidde i en brækfarvet sofa??

Kæresten, som jo har fået job i Kbh,
leder i øjeblikket efter en lejlighed til os.. <3
Jeg håber snart han finder en lækker en..
Eller han har faktisk allerede fundet én..
Nu skal vi jo bare ha' den..
Så jeg krydser fingrer!

Jeg glæder mig virkelig meget til at rykke til København..
Har hele mit liv boet på Lolland, men har de sidste 2½ år
været bosat i Sønderborg pga. uddannelse..
Men nu skal der altså ske noget nyt!

Jeg starter på en frisk, når jeg kommer til Kbh!
Nyt job/uddannelse/karriere, ny lejlighed, nyt liv?

Og åh, hvor jeg falder halvdød om over alle shoppemulighederne!!
Det er næsten det bedste af det hele..
Endelig kan jeg tjekke alt det jeg finder
på de andre blogs jeg læser!!
Det har man altså bare ikke en jordisk chance for,
når man bor i Sønderjylland ELLER på Lolland!!!! ;S

Så jeg glæder mig rigtig meget til at flytte lidt længere mod nord!

Kan I alle sammen sove godt!

(Charlotte)

3 kommentarer:

  1. heej darling jeg er så enig med dig!!! den sofa den lampe :O hvordan kan man leve med sådan noget HALLO!!! og sofaen er så enig den farve NEJ TAK!

    Kys Nicoline, Mathilde og Karoline

    SvarSlet
  2. tjek www.etsy.com/
    der kan man finde nogle fede ting.

    SvarSlet
  3. Hahaha ja hvem kan leve med sådan en klam sofa.. turde næsten ikke sidde i den, da kæresten stolt kom hjem med sit kup.. :S Bwadr!
    Den passer bare ikke til noget!
    Og farven.. åååh farven.. ;S

    SvarSlet