18 december 2009

Så fik Lolland også sne..


(..JO man bygger en snemand, selvom man er 24 år gammel!!!)

Ja så kom der sørme også sne her på Lolland..
Min mor og jeg sad i starten af ugen og så nyheder
og kunne jo se hvor meget sne der var på Fyn..
VI VIL OGSÅ HA..
Ja tak det fik vi så ;)

Skulle hjælpe min far med at skovle sne idag..
Det var for hårdt, så jeg byggede en snemand istedet
og bagefter gik jeg ind og gjorde rent..
Vi får nemlig gæster til glög og æbleskiver iaften! ;D

Og så har jeg fået pakket julegaver ind også..
Nu er jeg klar til juleaften!

..ønsker virkelig at min øjenbetændelse går væk NU.. ;(
Ved godt jeg skriver om den dumme øjenbetændelse
i næsten alle mine indlæg, men prøv at forestille jer
at rende rundt med sammenklistrede og våde øjne
i 1½ måned!! Nej tak vel...

(Charlotte)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar