14 december 2009

New Years..


Jeg aner faktisk stadig ikke, hvor jeg skal holde nytår.. :S
Og jeg aner faktisk heller ikke, hvad jeg skal have på..
PANIK!

Men har kigget rundt omkring på nettet..
Hvorfor er det lige at jeg har enormt svært
ved at finde kjoler jeg kan lide??

Men har da fundet et par forskellige options..
Lidt fra H&M, Matthew Williamson, Markus Lupfer og Diane von Furstenberg..

Havde ellers forestillet mig at være lidt mere farverig i år..
Altså plejer altid at ende i sort og det er lidt kedeligt..
Men ender sikkert i sort igen i år..
Det er bare nemmere!

(Charlotte)

2 kommentarer:

  1. Den er rigtig flot den sorte med brede hofter. Hvor er den fra? :)
    - Anne..

    SvarSlet
  2. Ja den er rigtig fin! :)
    Den er fra H&M..
    Du kan købe den på deres net shop! ;)
    -Charlotte

    SvarSlet