10 december 2009

My next project!


Tegnemæssigt er mit næste projekt billedet herover!
Det er også lidt et "wauw"-billede ;)
Blev bare fanget af det.. betaget..
Virkelig lækkert billede af modellen Sharon Kavjian..

Jeg kom hjem fra Sønderborg igår aftes,
efter en lidt for lang tur med tog..
Havde bestilt billet over nettet
og købte den på banen i Sønderborg..
Den gjalt så åbenbart ikke længere end til Odense,
selvom jeg havde bestilt til Nakskov..
Nåh, men jeg kom da hjem.... :S

I Sønderborg startede jeg med en lille tur op i den lejlighed
mig og Karsten har delt siden april i år..
Jeg skulle nemlig liiige have afrimet køleskab og fryser,
støvsuge og pakke lidt ned..
Så tog jeg hjem til min veninde, som også hedder Charlotte ;b
(Vi elsker begge at tegne også.. ret sjovt)
Nåh, men vi fik rigtig julehygget;
flettet julehjerter og hørt julemusik ;)

Derudover fik vi også set en masse stand up
blandt andet Anden Vender Tilbage!
Og vi så filmen Spiderwick Chronicles..
(tror nok det var dét den hed?)

Og tirsdag var vi oppe i byen og købe roser,
for vi skulle nemlig over på skolen (EUC syd)
for at se, hvordan det gik til beklædningshåndværker svendeprøven!
Både Charlotte og mig har gået på uddannelsen, på samme hold..
Charlotte stoppede efter trin 1 og jeg droppede jo ud pga depression.. (desværre, men ok)
Har jo indset, at det er meget bedre at tage trin 2 af uddannelsen,
når jeg har fået det bedre.. Som jeg har NU!!

Jeg er RASK!!! :D
Jeg var ved lægen i går. Det var egentlig pga. min øjenbetændelse, men så spurgte min læge mig,
 hvordan det gik med depressionen..
og jeg har det bare rigtig godt,
så jeg fik lavet en test.. Jeg er rask! ;D

Nu føler jeg, at jeg kan starte på en frisk!
Og så er jeg blevet gode venner med en af mine veninder igen <3
Holder så meget af hende!! Og har savnet hende..

(Charlotte)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar