27 december 2009

Julegaverne!


Her er hvad jeg fik i julegave:

~ Pelsen fra H&M fik jeg af kæresten og hans forældre.. WUHUU!!
~ Margrethe skåle - den aller mindste og en stor en, af Mie
~ Løbesko fra Nike, af mine forældre
~ Kogebog og 1000kr. af min farmor
~ Rødt badelagen af kærestens farmor og farfar <3

Alle sammen gaver jeg kan bruge, så kan det ikke blive bedre!! :D

Jeg er stadig syg.. det er virkelig kedeligt.. ;(
Og har kørt Karsten til Maribo tidligere, fordi han skulle hjem..
Så blev han lige hentet af Anders og så smuttede de til Kbh..
(JEG VIL MEEED!!!)
Men neeeeej jeg er jo syg!! Øv!

1. juledag var jeg til julefrokost hos Karstens familie,
men havde stadig feber og blev nødt til at gå ind og lægge mig lidt..
Jeg gik så lige glip af alt det gode; risalamande, musik og pakkeleg!

Igår var det min families tur til at holde julefrokost..
Karsten kom lige til desserten (frugtsalat!)..
Der var vidst en der havde fået liiidt for meget snaps dagen før ;)

(Charlotte)

1 kommentar:

  1. weeeeee du fik din pælsjakke og jeg fik min læderjakke til jul :D JUBIII

    SvarSlet