11 december 2009

111209



Idag er dagen gået med at sove lææænge.. aarh ;)
Og så har jeg hjulpet min far med at lave vimpler
til de mindste gymnaster i ROG
(Rødby og Omegns Gymnastikforening)
30 små vimpler med grønne og blå silkebånd..
Det tog omkring 2 timer at lave..

Ellers har jeg siddet og set lidt Victoria's Secret
med min mor ;b

Ooog så har jeg STADIG øjenbetændelse..
Var jo ved lægen i onsdags
og desværre er det en virus og ikke en bakterie
der er skyld i min onde øjenbetændelse!!
Så det kan godt vare et pænt stykke tid endnu,
før den går helt væk..
Må ikke længere bruge mine dråber,
så nu er mine øjne bare vildt røde og ømme..
Mest det højre øje..
For JA jeg har fået det i højre øje også nu.. :S

Jeg synes selv det er ret synd for mig..
Her render jeg rundt med hævede røde øjne og briller
og ligner virkelig en stor lort.. ;(
Plus jeg er forkølet..
Kunne det snart blive meget værre..
Fårhåbentlig ikke!!

Nu skal jeg snart med bussen mod Nykøbing F..
Hjem og besøge min tvilling.. og kusinen kommer også..
Så skal vi tøsehygge <3
Glæder mig, for jeg har savnet Mie rigtig meget!!

(Charlotte)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar