04 december 2009

041209



Hørte denne sang i bilen på vej til Maribo, for at købe gave til svigerfar ;b
Elsker den allerede!!

Karsten kommer senere idag--
Han har fri om 1-1½ time og så hopper han på toget fra Kbh..
Skal hente ham ved Rødby Færge..
Og så skal vi hjem til mine forældre og spille JULE BINGO BANKO.. wauw.. :S
Mens Mie og kusine Rikke skal i Scala Bio i Nyk. F og se Paranormal Activity.. SNYD!!!
Men jeg har seriøst ingen penge i denne måned.. (og nej jeg har ikke dankort!!)
Men så må jeg jo bare nøjes med jule bingo banko på TV2 kl 20
og så må jeg se filmen når den engang kommer på dvd..
Så kan jeg pause hvis det bliver for uhyggeligt ;)

Mht julegaverne så tror jeg vidst nok jeg er ved at have købt dem alle sammen..
Har købt til Mie!! ;) Jeg ved hun bliver glad.. Håber i hvert fald meget!
Og har købt til Karsten.. og Mor og Far..... mangler lige én mere til mor..

Og så er der BAD NEWS.. ;S
Nu har jeg fået øjenbetændelse i det højre øje også.. GREAT!!!
Godt jeg skal til læge på onsdag!!!!!
Nu har jeg haft det skidt i 1 måned!!!

Nåh, jeg må hellere få ryddet lidt op, mens min mor er i Tyskland
(på tøse-shoppe-tur) ;b

(Charlotte)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar