03 december 2009

031209


(Billede fra mine forældres have..)

Mine planer for den næste uges tid ser ca. sådan her ud:
Fredag kommer Karsten hjem til mine forældre og skal sove her til lørdag, hvor vi skal til "Før-Jul" (julefrokost) med min fars side af familien. Søndag bliver vi hentet af Karstens forældre og skal til Haslev og holde 3x fødselsdag. Bagefter tager jeg med Karsten tilbage til København og sover. Står med ham op og tager toget til Sønderborg, hvor jeg skal hjem til Charlotte (ja vi hedder det samme :b) og om tirsdagen skal vi over og se hvordan det går med de andres svendeprøve!! De skal nemlig til eksamen tirsdag eftermiddag.. Onsdag vender jeg næsen mod Kbh igen (tror jeg..) Det er ikke helt besluttet endnu.. men før jeg hopper på toget, skal jeg lige forbi lægen med det her øjenbetændelse.. Ja det er stadig ikke gået væk efter 1 måned!!! (det ser dog meget bedre ud..)
Skal forresten også lige have gjort rent i lejligheden i Sønderborg..
Den har mig og Karsten nemlig opsagt!!
Så skal han bare ha fundet en lejlighed i København... ;)

Det bliver en dejlig uge <3
(Og så har jeg forresten tabt 3,5 kg på 3 uger!)
-mens jeg har været hos mine forældre.. Wuhuu! :D

Har godt nok også bare ondt i numsemusklerne efter en lang gå/løbetur igår.. AW!!!

(Charlotte)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar