19 november 2009

Nyeste H&M-køb


Har netop modtaget disse skønne sager fra H&M..
Endelig.. :S
Skoene var selvfølgelig udsolgt i min størrelse,
så da jeg så at de var tilbage skyndte jeg mig at hapse et par ;)
Strikken er bare så lækker!!
Og jakken er super fin..

Idag har jeg bare slappet af.. første dag alene hos de gamle igen..
Har sovet længe, ryddet op i køkkenet, lavet kaffe
og løst kryds og tværs med min mor..
Det er vi godt nok helt ufatteligt dårlige til.. ;b
Men så kom min far hjem og 1,2,3 så var den løst.. jaja..
Sådan er det jo nogengange..
Hvad sker der også for alle de gammeldags ord der bliver brugt hva..
Det viser bare at det kun er for gamle mennesker ;b
(ups hva far :b haha)
Ej jeg sys faktisk det var meget hyggeligt..

(Charlotte)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar