25 september 2009

Jeg savner..

..mine elskede Mukluk støvler..
Jarh ved da godt de er sooo .. many years ago.. ;b
Men de var altså super lækre!!

Fik engang et total bitch-look fra en mopset blondine i byen
fordi hun havde de billige fra Kvickly og jeg havde disse skønheder..
..hendes "duller" vendte også indad.. de skal altså sidde på ydersiden ;)
Med duller mener jeg de 2 fine pelskugler på hver støvle.. :D

I kender sikkert godt selv dét med at man har givet en god sjat penge for noget
og så er man bare ikke meget for at smide det ud vel..
Sådan havde jeg det også med disse støvler, selvom de var slidte og havde huller..
Jeg gik altså ikke rigtigt med dem, men nænnede simpelthen bare ikke at smide dem ud..
..så det gjorde Karsten... suk!


(Charlotte)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar