13 september 2009

At leve uden...

Mor og Far
Jeg kan virkelig ikke forestille mig, hvad jeg skulle stille op med mig selv, hvis jeg ikke havde dem!!!

Mobiltelefonen
Hvad i alverden gjorde jeg dengang jeg ikke havde en mobiltelefon?? Ö
..ringede til min venindes forældre og sagde: "Hej det er Charlotte, kan Camilla lege?" ;b
Men hvad ville jeg mon gøre uden min mobil idag?
(ud over at spare penge altså ;b)

TV / internet (facebook osv.)
Hmm.. der bliver altså alligevel vist en hel del spændende ting i TV!
Og hvis jeg skulle leve BÅDE uden tv OG internet..
..gad vide hvad jeg så ville lave?? Ö
Altså mig og Facebook er pt. uadskillelige!

Min klø-pind
Åh nej dén kan jeg bare ikke leve uden!!!
(medmindre Mie er lige i nærheden.. hun er den eneste der duer.. og mor.. :D)

WC-papir
..tør ikke engang tænke tanken!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar